فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد گفت: ثبات امنیت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای مهم و اثرگذار در کشور بوده و آن هم به‌خاطر فداکاری و ایثارگری‌های شهداست.
کد خبر: ۹۵۸۶۲۴۱
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ علی ربیعی در آیین تحلیف و اخذ سردوشی فراگیران وظیفه هنگ آموزشی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با اشاره به امنیت موجود در کشور اظهار کرد: امنیت موجود در کشور یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این امنیت در بسیاری از کشورها که داعیه‌دار امنیت هستند، وجود ندارد و ما باید قدر این نعمت را بدانیم.

 وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان ضروری است، افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند امروز باید این دستاوردها را در قالب جهاد تبیین برای نسل جوان بازگو کرد.

 ربیعی به هجمه‌های چندجانبه دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و توضیح داد: دشمنان سعی دارند تا دستاوردهای انقلاب را بپوشانند و ناامیدی را بین مردم و جوانان ترویج دهند.

 فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی با بیان اینکه جوانان در ارتش باعث تزریق انرژی و شادابی به این بدنه می‌شوند، بیان کرد: سربازان وظیفه از جایگاه و ارزش بالایی در نیروهای مسلح برخوردار هستند.

 وی با تأکید بر وفاداری کارکنان وظیفه پدافند هوایی شمال شرق به سوگند سربازی خود، خاطرنشان کرد: کارکنان وظیفه منطقه پدافند هوایی شمال شرق بر سوگند سربازی خود با امام‌زمان (عج) و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تا پای جان وفادار خواهند بود و تجدید سوگند امروز، فرصتی برای بیشتر اندیشیدن درباره روش‌های انجام بهتر وظیفه سربازی و ارتقا بصیرت، دین‌داری و ولایت‌مداری ما در دوران فتنه‌هاست.

 در این مراسم پس از ادای سوگندنامه توسط کارکنان وظیفه و خواندن خطابه توسط نمایندگان قدیم و جدید، توسط سرهنگ علی ربیعی از کارکنان وظیفه نمونه در طول دوره تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها